Z W R O T Y 

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom pełną satysfakcję z zakupów w sklepie LoknaBOK.pl

Dbając o wygodę zakupów, gwarantujemy możliwość zwrotu towaru, który nie spełnił Twoich oczekiwań. Można go dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Poniżej dowiesz się jak z niego skorzystać.

Podanie powodu zwrotu nie jest konieczne, jednak będziemy wdzięczni, jeśli zechcesz podzielić się opinią na temat zwracanego produktu - pomoże to nam usprawnić pracę naszego sklepu i selekcję tylko najlepszych kosmetyków i sprzętów w naszej ofercie.

Pamiętaj, że sprzedawane przez nas profesjonalne kosmetyki i sprzęty fryzjerskie mają wpływ na zdrowie i higienę dlatego zwracane produkty nie mogą być używane. Muszą być również zapakowane w oryginalne pudełka, jeśli w takich były spakowane. 

Jak dokonać zwrotu:

  • Zapakuj starannie towar, który chcesz zwrócić. Troszczymy się o naturę i zachęcamy do tego samego dlatego najlepiej użyj do zapakowania zwrotu pudełka i materiałów zabezpieczających w których otrzymałeś zamówienie. Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć produkty, które mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu.
  • Uzupełnij formularz zwrotu i załącz go to przesyłki. Wzór formularza znajdziesz tutaj. Możesz dołączyć go w formie wydrukowanej bądź ręcznie spisanej na kartce.
  • Jeśli odstępujesz od umowy w całości tzn. zwracasz całość zamówienia - prosimy również o zwrot miniatur.
  • Jeżeli odstępujesz od umowy w części, a zamówienie było objęte promocją z prezentem do zakupów od określonej kwoty, możesz zachować prezent, jeżeli cena produktów, co do których nie odstępujesz od umowy, jest równa lub wyższa niż kwota, która stanowiła minimum kwalifikujące Cię do otrzymania prezentu.
  • Jeżeli zwracasz zestaw – pamiętaj, że jest on jednym produktem. Zwrot będzie więc przyjęty jedynie jeżeli zwrócisz nam zestaw wraz ze wszystkim należącymi do niego elementami.
  • Zaadresuj przesyłkę na poniższy adres. Koszt wysyłki zwrotu ponosi klient.

MAGAZYN - LOK na BOK

ul. Kasprzaka 7/9, Budynek „C”

91-078 Łódź

tel. +48 516 892 883

Zwrot środków:

  • Rozpatrzenie zwrotu i zwrot należności nastąpi niezwłocznie i w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia do naszego magazynu przesyłki zwrotnej. 
  • Sposób zwrotu należności zależy od wybranej metody, którą dokonano płatności. Przy płatności przez Przelewy24 zwrot zostanie dokonany za pomocą tego samego serwisu bezpośrednio na Twoje konto bankowe z którego została dokonana płatność. Przy płatnościach opłaconych tradycyjnym przelewem bankowym lub za pobraniem koniecznie podaj w formularzu zwrotu swój 26-cyfrowy numer konta, na który przelejemy Ci odpowiednią kwotę.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był najwyższej jakości i został w bezpieczny sposób dostarczony do Ciebie. Mimo to, może zdarzyć się, że będzie on wadliwy bądź uszkodzony w transporcie. Dlatego też umożliwiamy Wam złożenie reklamacji na zamówione produkty.

Jak dokonać reklamacji:

  • Zapakuj starannie towar, który chcesz zwrócić. Troszczymy się o naturę i zachęcamy do tego samego dlatego najlepiej użyj do zapakowania zwrotu pudełka i materiałów zabezpieczających w których otrzymałeś zamówienie. Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć produkty, które mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu.
  • Uzupełnij formularz zwrotu i załącz go to przesyłki. Wzór formularza znajdziesz tutaj. Możesz dołączyć go w formie wydrukowanej bądź ręcznie spisanej na kartce.
  • Zaadresuj przesyłkę na poniższy adres. Koszt wysyłki reklamacji ponosi sprzedawca. Dlatego prosimy o wcześniejszy kontakt w celu wygenerowania listu przewozowego, który należy wydrukować i nakleić na przesyłkę.

MAGAZYN - LOK na BOK

ul. Kasprzaka 7/9, Budynek „C”

91-078 Łódź

tel. +48 516 892 883

Wynik reklamacji:

  • Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do naszego magazynu przesyłki. Wynik reklamacji wyślemy do Ciebie drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia.
  • Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków, zostaną one zwrócone tą samą metodą, którą dokonano płatności za zamówienie. Przy płatności przez Przelewy24 zwrot zostanie dokonany za pomocą tego samego serwisu bezpośrednio na Twoje konto bankowe z którego została dokonana płatność. Przy zamówieniach opłaconych tradycyjnym przelewem bankowym lub za pobraniem koniecznie podaj w formularzu reklamacyjnym swój 26-cyfrowy numer konta, na który przelejemy Ci odpowiednią kwotę.
  • Jeśli zdecydujesz się na naprawę lub wymianę produktu na nowy, będzie ona możliwa tylko w sytuacji gdy jest to opłacalne dla spółki lub produkt będzie dostępny na stanie. W innej sytuacji możemy zaproponować zniżkę na zakupiony produkt lub całkowity zwrot środków.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na szukane przez Ciebie pytanie skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt.

Rejestracja

Załóż nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło